میدان تایمز در شهر نیویورک حال و هوای متفاوتی پیدا کرده است؛ بزرگترین بیلبورد دیجیتال ( تلویزیون شهری ) جهان در این میدان ساخته شده است. این نمایشگر با ۲۴ میلیون پیکسل ال ای دی، وضوح تصاویرش از بهترین تلویزیون ها هم بیشتر است. این تلویزیون شهری بر روی یک ساختمان ۸ طبقه نصب شده است.

نیمه های سه شنبه شب (۱۹ نوامبر) در میدان تایمز نیویورک از بزرگترین تلویزیون شهری جهان رونمایی شد. هزاران توریست این لحظه ی به یادماندنی را با دوربین های عکاسی شان ثبت کردند. این بیلبورد (آگهی نما) غول آسا که با ۲۴ میلیون ال ای دی – پیکسل، وضوحی بی سابقه را به نمایش می گذارد، تصاویر را با کیفیتی تازه پیش چشم بیننده می نهد.
به گفته ی سخنگوی شرکت که این مکان را برای برپایی بیلبورد خارق العاده اش کرایه کرده است، این تلویزیون شهری در نوع خود بزرگترین نمایشگر شهری در جهان به شمار می رود. دوربین های به کار رفته در این صفحه هم قادر به شکار صحنه های اطراف و رهگذران و بازپخش آن ها هستند.
بزرگترین تلوزیون شهری جهان در کجاست و تبلیغ چه برندی را می کند؟مساحت این نمایشگر عظیم ۲۳۰۰ مترمربع است که تقریبا برابر با مساحت زمین بازی فوتبال آمریکایی است. این نمایشگر بر نمای ساختمان یک هتل نصب شده و ۱۰۰ متر ارتفاع دارد.
هر روز ۳۰۰ هزار نفر از روبروی آن عبور می کنند که پیش بینی می شود با وجود این بیلبورد این تعداد از تعداد کنونی، فزونی یابد.
اولین شرکتی که این بیلبورد را اجاره کرده است، شرکت گوگل است که برای چهار هفته این محل به خود اختصاص داده.
در نهایت بد نیست بدانید که هزینه گران ترین بیلبورد دنیا برای تبلیغات ۴ هفته ای گوگل، ۲٫۵ میلیون دلار معادل حدودی ۸٫۵ میلیارد تومان ایران است .

امتیاز به سایت ایلیا