عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مسئولان به تلویزیون‌های شهری نگاه درآمدی دارند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر تلویزیون‌های شهری به ابزاری برای درآمد‌زایی تبدیل شده‌اند و نگاه درآمدی به تلویزیون‌های شهری در اصفهان ایجاد شده است.

علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تلویزیون‌های شهری از حدود پنج سال گذشته تاکنون در سطح شهر اصفهان نصب شده است، اظهار کرد: متولیان راه‌اندازی این تلویزیون‌ها به دنبال کارکرد‌های آموزش فرهنگ شهروندی بوده‌اند و مقرر شده بود که این تلویزیون‌ها بیشتر نقش آموزشی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه زمانی نیز این مباحث مطرح بوده است که تلویزیون‌های شهری نسبت به پخش مستقیم جلسات علنی شورای شهر اقدام کنند، ادامه داد: اما این موضوع و نقش اصلی تلویزیون‌های شهری به صورت جدی مورد پیگیری قرار نگرفت و تلویزیون‌های شهری به ابزار‌هایی برای انجام تبلیغات در سطح شهر تبدیل شده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر تلویزیون‌های شهری به ابزاری برای درآمد‌زایی تبدیل شده‌اند و نگاه درآمدی به تلویزیون‌های شهری در اصفهان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته چهار تلویزیون شهری در اصفهان راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: در صورتی که روند فعالیت این تلویزیون‌ها در سطح شهر به صورت تبلیغاتی و درآمد‌زایی برای شهر ادامه پیدا کند به نظر می‌رسد که توسعه این تلویزیون‌ها در سطح شهر ضروری نباشد.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه تلویزیون نصب شده در مقابل شهرداری اصفهان نیز به تریبونی برای نشان دادن فعالیت‌های شهرداری تبدیل شده است، تاکید کرد: اما شهرداری برای نشان دادن و معرفی فعالیت‌های خود به تریبونی نیاز ندارند و تمام اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری برای مردم ملموس و مشهود است.

وی افزود: فعالیت تلویزیون‌های شهری باید به سمتی حرکت کند که نیاز‌های فرهنگی شهر را پوشش بدهد و این تلویزیون‌ها باید با فعالیت‌های خود اطلاعات مردم را در زمینه‌های مختلف افزایش بدهند.

خبرگزاری فارس

امتیاز به سایت ایلیا