تعرفه تبلیغات تلویزیون شهری
امروزه مهمترین نیاز صاحبان مشاغل گوناگون،دیده شدن و بالطبع آن،در یاد ماندن است ، چراکه با گسترش مشاغل رقیب در هر حوزه و رقابت تنگاتنگ ، کسانی موفق خواهند بود که علاوه بر دیده شدن ، در یادها بمانند !

این امر میسرنمی گردد مگر با تکرار و بارها دیده شدن . توجه داشته باشید ، بارها دیده شدن نه یکبار و چندبار ! درنقطه مقابل ، مهمترین دغدغه مشاوران تبلیغاتی ، جذاب ماندن و تکراری نشدن تبلیغات ، برای مردم می باشد چرا که تکراری شدن یعنی فراموش شدن… به این مثال توجه کنید : شما در طول روز بارها از یک مسیرخاص عبور می کنید از منزل به محل کار و بالعکس ، اگر برای بار اول از آن مسیرعبور کنید درمسیر فروشگاه های زیادی راخواهید دید که تابلوی معرفی شغل خود را در معرض دید قرار داده اند ، پس از گذشت چند روز تمام تابلوها برای شما تکراری خواهند شد و شما دیگر به آنها توجه نمی کنید و آنها فراموش می شوند…

یا اینکه : به زیباترین تابلوی تزئینی منزل خود چندبار در روزنگاه میکنید؟ آیا تابحال ساعت ها به آن خیره شده اید؟ طبیعتاً جواب منفی است. برای اینکه میدانید یک تصویر است و تغییر نخواهد کرد ، تغییری که شما را کنجکاو کند تا ببینید تصویر بعدی چیست ! مثل تلویزیون منزلتان که بادیدن پیامهای بازرگانی آن ، در مدت زمان چند دقیقه اطلاعات گوناگونی را بدست  خواهید آورد . یکی از خصوصیات بارز تلویزیون شهری ، تغییرات آگهی های آن است و این ارتباط مستقیمی با حس کنجکاوی انسان دارد بطوریکه شما به محض قرارگرفتن در محدوده تلویزیون شهری ، به صورت ناخودآگاه به آن نگاه میکنید ، و این یعنی تکراری نشدن و بارها دیده شدن . علاوه بر این در تلویزیون شهری بدلیل استفاده از طیف نوری ، برخلاف موارد چاپی که نور خورشید و آلودگی به مرور از جذابیت رنگهای آن میکاهد ، جذابیتهای تصاویر همیشه حفظ خواهد شد و در نتیجه زیبــا دیده خواهید شد . همچنین حرکت متن ها و تصاویر با افکت های جذاب و دیدنی یکی دیگر از خصوصیات بارز تلویزیون شهری است.

تعرفه تبلیغات تلویزیون شهری

برآورد تعرفه تبلیغات تلویزیون شهری به عوامل زیر بستگی دارد :

شهر
محل قرار گیری تلویزیون در شهر
ابعاد نمایشگر
مدت زمان پخش آگهی
تعداد دفعات پخش اگهی

رقم حدودی این نوع تبلیغات به شکل تقریبی از ۳۰۰۰۰۰۰  ±ریال تا ۲۰۰۰۰۰۰۰  ±ريال بر حسب مکان ، زمان و تعداد دفعات پخش متغیر است .

چرا تلویزیون شهری …؟

دلیل اینکه با استفاده از تلویزیون های شهری می توان از تبلیغات خود پاسخ خوبی گرفت این است که تلویزیزون های شهری به واسطه به کاربردن لامپ های LED از رنگ بندی خوبی برخوردارند و تحرک تصاویر و نورپردازیها جلوه آنرا چند برابر می کند .

این روش تبلیغاتی در مقایسه با دیگر روشها مدرن تر بوده و دارای بازده گسترده تری نیز خواهد بود .

شیوه طراحی تلویزیون های شهری به گونه ایست که جهت تبلیغات در محیط های داخلی مثل سالن ها و فضا ها بسته مسقف و بیرونی مثل اتوبانها ، بزرگراها و استادیومهای ورزشی و … متناسب باشد .

ضمن اینکه صفحه نمایش این تلویزیزون ها با استفاده از قطعات LED  ، کیفیت بالا ، تصویر واضح ، زاویه دید گسترده ، عملکرد دائم ، مصرف انرژی کم و عمر زیاد را دارا می باشد که اینها همه بخشی از مزایای متعدد و گوناگون این دستگاه کارآمد می باشند .

“جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد کارشناسی شرکت ایلیا تماس حاصل فرمایید .”

امتیاز به سایت ایلیا