در استاديوم هاي ورزشي كه معمولاً جايگاه تجمع تعداد بسيار زياد افراد و هواداران هستند ، مي توان فعاليت فراواني از گرافيك محيطي را بستر سازي نمود.  اطراف زمين چمن و سالن های سرپوشیده در سالهاي اخير با تلويزيون هاي ديجيتال مزین شده اند. این مکان ها محل های بسيار مناسبي جهت تبليغات محيطي استاديوم هاي ورزشي و خصوصاً استاديوم هاي فوتبال مي باشد كه بدليل طرفداران بسيار زياد در سرتاسر جهان خلاقيت هاي بسيار گرافيكي را مي توان از طراحي هاي دو بعدي و حتی سه بعدي در ورزشگاه مشاهد نمود كه در نهايت موجب پر بازديد بودن و ويژه بودن آن در زمان برگزاري مسابقات گوناگون مي باشد و در مجموع حوزه مناسبي جهت تبلیغات محيطي زمین های ورزشی خواهد بود .

تلویزین شهری ایلیا با داشتن دیدگاه کاملاً تخصصی در این زمینه ، شرحی بر نوع و ملزومات تلویزیونهای دور زمین ورزشی را به حضورتان ارائه می نماید :

این نوع تلویزیون ها عرض کم و طول بسیار زیاد دارند و به صورت تمام رنگی ارائه می گردند .

 

 

امکان استفاده هم در ورزشگاه های سر باز را دارند و هم در سالن های سر پوشیده و تمایز این دو مورد در ضد آب بودن نوع خارج از سالن آن است .

این دستگاه ها حتما باید ضد ضربه باشند تا صورت برخود توپ یا برخورد احتمالی بازیکنان دچار آسیب نشوند . به همین منظور واحد طراحی و تولید شرکت ایلیا یک نوع ماسک محافظ ضد ضربه از جنس نوعی پلاستیک ساخته است که روی نمایشگر را با آن کاور نموده و دستگاه را در برابر هر نوع ضربه مورد حفاظت قرار می دهد .

صفحه نمایش کنار زمین ورزشی

 

تلویزیون های دور زمین ورزشی  به دلیل سهولت دید تماشاچیان و دوربین های تصویر برداری می بایست حتماً دارای زاویه ۶۰ تا ۹۰ درجه باشند ، برای ایجاد این زاویه اهرم هایی در پشت کابینت ها طراحی شده که امکان ایجاد این زاویه را فراهم می نمایند .

 

تلویزیون دور زمین ورزشی ایلیا

 

لبه های تلویزیون دور زمین ورزشی زاویه نک تیز و ۹۰ درجه دارد و در صورت برخورد بازیکنان احتمال آسیب دیدن فرد بسیار زیاد است به همین دلیل واحد طراحی و تولید شرکت ایلیا نوار فومی ضخیم با دانسیته ایی خاص و دارای مقطع منحنی را برای لبه تلویزیون ها طراحی نموده تا در صورت برخورد احتمالی ، بازیکنان دچار آسیب نگردند .

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد کارشناسی شرکت ایلیا تماس حاصل فرمایید .

 

 

 

 

 

امتیاز به سایت ایلیا