به نظر می رسد تلویزیون استخر ضد آب با کلمه ی استخر کمی محدود شده باشد ،اما در واقع تلویزیون استخر ضد آب تولید شده توسط گروه صنعتی ایلیا ،علاوه بر استخر در فضاهایی چون حمام،سواحل و سالن های مسابقات ورزش های آبی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

تماشای تلویزیون در حمام…

صحنه ای رویایی که پیش از این تنها در سکانس  فیلم ها دیده میشد را برای شما به خواسته ای تبدیل کردیم که قابل تحقق است.

تماشای تلویزیون و فیلم مورد علاقه یتان هنگامی که با فرزندان دلبندتان در استخرشخصی مشغول تفریح هستین و در جمع خانوادگی لحظات خوشی را در محوطه ی ویلای خود میگذرانید؛ لحظات صمیمی شما را سرگرم کننده تر خواهد کرد.

نظرتان در مورد تبلیغات در فضای مجموعه ی ورزشی چیست؟

گزینه ی ارزان تر بیلبورد شاید مقرون به صرفه به نظر برسد اما جلوه های بصری تلویزیون ،که مخاطب را برای دقایق طولانی تری به تماشا دعوت می کند ؛دست کم نگیرید .شما کدام را ترجیح می دهید معرفی برندتان روی پلاکارد یا نمایش آن در تلویزیون؟!

تلویزیون ضد آب ایلیا میتواند سواحل کشور را به  سینماهای  زیبایی تبدیل کند که علاوه بر نمایش فیلم ،به عنوان جاذبه ی گردشگری شهر شما به حساب آمده و رونق را به کسب و کار شما بازگرداند.

چه ایده ی دیگری دارید؟…

علاوه بر جلوه های بصری تلویزیون استخر ضد آب ایلیا نیز همچون سایر محصولات ایلیا قابلیت پخش افلاین و انلاین تصاویر و ورودی های مختلف را دارا میباشد که سبب میشود به سادگی بتوانید با آن کار کنید.

ایلیا اولین طراح و تولید کننده ی تلویزیون استخر ضد آب ایران است که کیفیت قطعات ،وضوح تصویر و ضد آب بودن تلویزیون های خود را با گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش خود به مشتریان گرامی عرضه خواهد.

برای مشاوره و کارشناسی با ما در تماس باشید…

 

 

 

امتیاز به سایت ایلیا