آیا تاکنون به فکر استفاده از بیلبوردها ،استرابورد ها یا تابلوهای شهری برای تبلیغات برند خود در سطح شهر، فروشگاه ها، فرودگاه ها و یا معرفی خدمات در محل کار خود، افتاده اید؟

استفاده از تابلو های شهری به دلیل به نمایش در آمدن برای عدهی کثیری در طول روز خواهان زیادی دارد .در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی ،بیلبوردها جامعه ی کار و درامد زای کشور را هدف قرار میدهند ؛کسانی که امکان بیشتری دارد مشتری آینده ی شما باشند.

در کنار این مزیت ها انواع تابلو های تبلیغاتی دارای محدودیت هایی نیز هستند؛در طی مدت تبلیغات شما تنها قادر خواهید بود یک تصویر ثابت و سرد از برند خود به نمایش بگذارید ؛شاید دیده باشید که بعضی از برندهای تجاری و شرکت های دولتی مدام در حال عوض کردن تصاویر تابلوهای تبلیغاتی خود هستند تا بتوانند حس کنجکاوی مخاطب را برانگیزند و راوی داستانی کوتاه از خود باشند .تلاشی که مارا به یاد گذر از عصر فیلم های بی صدا به فیلم های نیمه صامت (متن دار) می اندازد.حال آنکه ،با تکنولوژی روز میتوان در استودیوی کوچکی در ایران بود اما صحنه هایی در رم فیلم برداری کرد!پس چرا از امکانات استفاده نکنیم؟

در عرصه ی تبلیغات هم میتوان چنین سبقتی گرفت، تنها کافیست نفر اول باشید تا جایزه ی طلایی رقابت را از حریفان بربایید.

در سراسر دنیا تلویزیون ها جایگزین انواع تابلو ها شده اند ،تلویزیون های شهری ،تلویزیون های استند یا ایستاده و…با اتصال به USB، کامپیوتر و با قابلیت نمایش افلاین و انلاین تبلیغات، شما را به کارگردانی برای روایت داستان برند خود تبدیل خواهند کرد .کارگردانی که هر روز میتواند فیلمی تازه حتی با تلفن همراه خود بسازد و در سینمای شخصی تبلیغاتیش برای مخاطب هدفش به نمایش دراورد.چه از این بهتر؟

گروه صنعتی ایلیا با بیش از ۱۵ سال سابقه ی حرفه ای در عرصه ی تولید تلویزیون های شهری ، تلویزیون های ایستاده ، تلویزیون های خارج و داخل سالن در ابعاد نامحدود و اولین تولید کننده ی تلویزیون های استخر ضد آب ایران است.محدودیت برای ما معنا ندارد آنچه نیازمند مخاطب باشد را تولید کرده ایم و همپای دنیا همچنان محصولات روز را طراحی و تولید خواهیم کرد.

تیم طراحی و تیم فنی ما از مراحل اولیه با شما همراه خواهند بود ،شما را برای یافتن تلویزیونی که مناسب هدف شماست راهنمایی خواهند کرد و در ساخت و اجرا تاپایان با تعهد و وقت شناسی همراه شما خواهند بود.

 

با ما دنیای خود را به نمایش درآورید…

 

5/5 - (1 امتیاز)