تلویزیون ضد آب

یکی از دشمنان سرسخت لوازم و ابزار الکترونیکی آب و رطوبت و گرد و غبار می باشد ، با نفوذ آب و گرد و غبار داخل قطعات الکترونیکی ، آنها  دچار صدماتی مانند سوختن یا حتی خطر برق گرفتگی برای استفاده کننده می شوند. برای همین اکثر سازندگان لوازم الکترونیکی برای کمتر صدمه دیدن لوازم ، همواره به دنبال راه کارهایی برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و خاک به داخل محصولات خود هستند .

در این بین یکی از سرسختانه ترین رقابت ها بین محصولات الکترونیکی مربوط به دستگاه های صوتی و تصویری است

 رقابت بین تولید کنندگان سیستم های صوتی و تصویری در جهان بر سر تولید پخش کننده های ضد آب و ضد گرد و غبار بسیار فشرده است  ، ضمن اینکه این محصولات مشتریان خاص خود را دارند

منازل دارای استخر و سونا،مکان های عمومی سرباز و سر پوشیده و استخر های عمومی، و هزاران مکان مرطوب دیگر که در سراسر جهان خصوصاً برخی کشورها وجود دارد.اما در میان این محصولات هیچ گاه یک تلویزیون ضد آب وجود نداشته است.هر چند که برخی از این کمپانی ها محصولاتی اندک در این زمینه داشته اند،اما هیچ کدام کامل نبوده و پس از مدت کوتاهی با شکست مواجه شده اند ، ضمن اینکه تولید این محصول با قیمت تمام شده بسیار بالایی روبرو می شود و با توجه به قیمت این تلویزیون،خرید آن صرفا برای افرادی با در آمد بالا که علاقه دارند در زیر باران یا در استخر به تماشای تلویزیون بپردازند امکان پذیر میشد .

البته ذکر این مورد هم الزامیست که با وجود قیمت بالا و سختی و شکست پذیر بودن تولید محدودیت در ابعاد یکی دیگر از چالش های پیش روی تولید کنندگان بود .

حتی تصور تماشای فیلم و یا مسابقه فوتبال در سالن استخر هم تصوری لذت بخش است …

و چه دلپذیر است اگر بدانیم این رویا در کشور عزیز خودمان و به دست متخصصان متبهر ایرانی محقق گشته است .

شرکت ایلیا موفق به ساخت این فن آوری با معقول ترین هزینه ، بدون محدودیت در ابعاد و بدون ریسک خرابی در کشور شده است .

 تلویزیون ضد آب ایلیا نه تنها تحمل رطوبت بالای محیط را دارد بلکه حتی داخل آکواریوم هم روشن بوده و در حال پخش تصویر می باشد در واقع این محصول در سه تبیپ با توجه به نیاز مشتری و شرایط محل نصب قابل عرضه می باشد :

نوع اول ) از جلو ضد آب و ضد گرد و غبار

نوع دوم ) از جلو و پشت ضد آب و ضد گرد و غبار

نوع سوم ) ۱۰۰% ضد آب و ضد گرد و غبار با امکان غوطه وری کامل در آب

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت ایلیا تماس حاصل فرمایید …

امتیاز به سایت ایلیا